V dnešní době je spousta lidí ovlivňováno reklamou, aniž by si to zcela uvědomovali. Nemusíte se o tom ani bavit s přáteli a víte, že vás reklama dostala, nemusí to být jen tak, nějaká reklama. Jen nejnovější song, nový emotikon, nová značka a podobně. Je to ve finále jedno, co to je, ale dostane vás to tak, že chcete mít něco od nich. Dělají spoustu reklamních věcí, které si můžete koupit, a tím svou věc podporují, a hlavně na ní vydělávají. Například spousta sportovců obdivuje značku Adidas nebo Nike. Jsou rádi, že se mohou ukázat ve značkovém oblečení, na které mají a vypadají v něm dobře, alespoň ve většině případů.
Například, když si koupíte kšiltovku dámskou nebo zvolíte jen kšilt, či šátek, stále to bude na sportování to pravé. Můžete jí využít při hraní tenisu nebo i jiného sportu, kdy budete na sluníčku a mělo by vám svítit celý den do očí, což je nepříjemné. Budete se mračit a přivírat oči a z toho si přivodíte jen bolest hlavy. To je jen maličký špendlík v kupce sena, jak se říká. Ovšem vy se do značkového oblečení můžete obléknout úplně celý od hlavy až k patě můžete být sladění v jedné značce a nemusíte se bát, že byste něco nesehnaly. Taková značka Adidas bude mít, ponožky, tepláky, kraťase, trička, mikinu, čepice, rukavice, žabky i potítka na ruku.
Jedna značka a jste dokonale oblečeni. Když se na vás pak někdo podívá, řekne si, že tuhle značku musíte opravdu milovat a je to tak. Ovšem není reklama jako reklama. Některé oblečení není značkové a můžete ho mít bez potisku, jak se říká. Když nechcete podporovat reklamní trička, tepláky a mikiny, jednoduše se obraťte na prodejce, kteří prodávají bez značky. Většinou se dostanete na jiné částky, které vám mohou být příjemnější, a nebudete nikomu dělat reklamu. Přece jenom je to na každém z nás, jestli o značkové zboží stojí a chce ho, nebo mu jde jen o pohodlný materiál, který můžete mít i bez značky, která vám může dělat i polovinu ceny.