Firmy jsou hodně různorodé. Jsou velké i malé, s mnoha i málo zaměstnanci, působící v různých objektech a věnující se nejrůznějším činnostem, prakticky čemukoliv, na čem se dá něco vydělat. Ale navzdory této různorodosti je jim něco i společné. A tím něčím je skutečnost, že každá z nich musí mít své firemní sídlo.
Každá firma musí mít prostě určité konkrétní místo, kde ji najdou ti, kdo ji hledají. Musí být místo, které ji reprezentuje, kam se dá zajít nebo zatelefonovat, kam lze zasílat korespondenci a podobně. Bez toho se žádný podnik nemá šanci obejít. Ani ten váš, pokud se někdy rozhodnete si svoji firmu také založit.
Od prvních okamžiků musí podniky někde sídlit. A v ideálním případě by k tomuto účelu měly sehnat a vlastnit nějaký co nejlépe vypadající objekt na zvučném místě. Ale copak je něco takové vůbec možné? Jasně, že není. Podobných budov u nás není dostatek, a i kdyby podnikatel nějakou našel, často si ji nebude moci dovolit z finančních důvodů. Všichni přece víme, jaké částky se na našem trhu s nemovitostmi vyžadují.
A tak hledají podnikatelé ve většině případů nějakou sice reprezentativní, ale současně i cenově nenáročnou nabídku. A nalézají ji.
Pokud takoví podnikatelé nepotřebují ve svém firemním sídle fakticky být a pracovat, pokud jim má toto sloužit jako pouhé kontaktní místo, což mnoha podnikům stačí, je vhodné vsadit na virtuální sídlo firmy Brno. A to proto, že v oné budově podnikatelé fyzicky nepůsobí, ale nechávají si sem třeba posílat korespondenci a využívají budovu jako svoji vizitku.
Virtuální sídla se prostě nacházejí v budovách těch, kdo virtuální sídla poskytují, ne v objektech podnikatelů samotných. Lidé si tu platí jen za adresu a některé elementární služby, ale fakticky pracují někde jinde. A potom mají firmy svá sídla, aniž by je to stálo nekřesťanské peníze.